Käyttö ja toimitusehdot
Freedom to Be -valmennus
Nämä sopimusehdot ovat voimassa 12.05.2025 alkaen.
1. Palveluntarjoaja
Soulway Oy / Reetta Karvonen
Y-tunnus: 3393709-4
Postiosoite: Alaniityntie 10 B, 02760 Espoo
2. Yleistä
Näitä sopimusehtoja sovelletaan kuluttajan, yrityksen tai yhteisön (jäljempänä ”asiakas”) ja Soulway Oy:n (jäljempänä ”yritys”) väliseen sopimussuhteeseen. Yritys tarjoaa digitaalisia palveluita, kuten verkkovalmennuksia. Näissä ehdoissa tarkoitetulla palvelulla viitataan erityisesti Freedom to Be -valmennukseen.
3. Sopimuksen voimassaolo
Sopimus on kertaluonteinen ja syntyy, kun asiakas ostaa palvelun. Sopimus päättyy, kun palvelu on toimitettu. Asiakas ei sitoudu jatkuviin maksuihin tai tilauksiin.
4. Hinnat
Palveluiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (ALV 25,5 %), ja yritys pidättää oikeuden hintamuutoksiin. Verkkokaupassa näkyvä hinta on kulloinkin voimassa oleva.
5. Maksuehdot
Yritys hyväksyy useita maksutapoja (esim. verkkopankki- ja korttimaksut). Maksunvälittäjinä voivat toimia esimerkiksi Stripe Payments Europe Ltd ja Kajabi LLC. Maksut voivat näkyä näiden palveluntarjoajien nimissä tiliotteella. Viivästyneistä maksuista veloitetaan viivästyskorkoa ja perintäkuluja. Maksamattomat laskut voidaan siirtää perintätoimistolle.
Yritys voi estää asiakkaan pääsyn palveluihin maksujen viivästyessä. Kolmannen osapuolen osamaksupalveluista vastaa asiakas itse.
6. Osamaksu
Osamaksulla ostaessaan asiakas sitoutuu maksamaan kaikki erät. Ensimmäinen erä veloitetaan ostohetkellä ja seuraavat automaattisesti kuukausittain.
Jos maksu epäonnistuu, pääsy palveluun estetään kunnes maksu on suoritettu. Useiden maksamattomien erien tapauksessa yritys voi veloittaa kaikki jäljellä olevat erät kerralla. Mikäli osamaksu veloitetaan laskulla, siihen lisätään muistutuslisä.
7. Palveluiden käyttöoikeus
Asiakas saa henkilökohtaisen käyttöoikeuden ostamaansa palveluun, joka säilyy niin kauan kuin palvelu on saatavilla. Sisältöjen omistus- ja tekijänoikeudet eivät siirry asiakkaalle.
Käyttöoikeutta ei saa jakaa tai siirtää, eikä sisältöä saa levittää ilman yrityksen lupaa. Sopimusrikkomukset voivat johtaa käyttöoikeuden menetykseen ja mahdollisiin korvausvaatimuksiin.
8. Palveluiden saatavuus ja toimivuus
Palveluiden käyttö vaatii rekisteröitymistä kurssialustalle. Asiakas vastaa ilmoittamiensa tietojen paikkansapitävyydestä. Yritys ei vastaa vahingoista, jotka aiheutuvat virheellisistä tiedoista tai kolmannen osapuolen alustojen (esim. Facebook) toimintahäiriöistä.
9. Ehtojen muutos
Yritys pidättää oikeuden muuttaa ehtoja. Asiakkaan tulee tarkistaa ehdot ja lopettaa palveluiden käyttö, mikäli hän ei hyväksy muutoksia.
10. Peruutusehdot
Kuluttaja hyväksyy, että digitaalisen sisällön saadessaan hän menettää 14 päivän peruuttamisoikeuden. Sama koskee yritysasiakkaita, ellei yritys toisin ilmoita.
11. Tulostakuu
Freedom to Be -valmennus sisältää tulostakuun:
Jos et löydä sisäistä rauhaa, syvempää yhteyttä itseesi ja rohkeutta elää vapaasti 10 viikossa – saat rahasi takaisin.
Tulostakuun hyödyntämisen edellytyksenä asiakkaan on ilmoitettava ja osoitettava seuraavat asiat samassa sähköpostissa:
-
Asiakkaan tulee kertoa tilanteestaan ja miksi hän kokee, ettei tuloksia ole saavutettu.
-
Asiakkaan on pitänyt tehdä kaikki annetut tehtävät ja pystyttävä osoittamaan se.
-
Kurssimateriaalit ovat käytettävissä vuoden ajan valmennuksen aloittamisesta, joten tulosten puuttumisen syyksi ei hyväksytä ajanpuutteeseen tai jaksamiseen liittyviä syitä.
Palautuspyyntö on lähetettävä 14 päivän sisällä valmennuksen päättymisestä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Yritys käsittelee pyynnön ja tekee päätöksen 30 päivän kuluessa. Hyväksytyn palautuspyynnön jälkeen maksu palautetaan asiakkaalle.
Yritys käsittelee palautuspyynnön ja tekee päätöksen 30 päivän kuluessa. Hyväksytyn palautuspyynnön jälkeen maksu palautetaan asiakkaalle.
12. Henkilötietojen käsittely
Yritys käsittelee henkilötietoja tietosuojalain mukaisesti. Tietosuojaseloste on saatavilla yrityksen verkkosivuilla.
13. Vastuunrajoitukset
Yritys ei vastaa välillisistä tai suorista vahingoista, ellei kuluttajasuojalain pakottavista säännöistä muuta johdu. Yritys ei takaa palveluiden tuottavan tietynlaista lopputulosta tai rahallista hyötyä asiakkaalle. Valmennus on psykososiaalista tukea, asiakas on itse vastuussa ja arvioi omaa tilannettaan onko tämä palvelu oikea-aikainen
14. Erimielisyydet ja sovellettava laki
Erimielisyydet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvotteluin. Kuluttaja voi viedä asian kuluttajariitalautakuntaan (www.kuluttajariita.fi) tai olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Riidat ratkaistaan yrityksen kotipaikan tuomioistuimessa, ellei muuta sovita.